Ik heb de rest van mijn frame sliders van motovation geïnstalleerd. Heb de voorste, achterste en motor sliders gedaan... en gisteren de velg tape gedaan 
Ziet er goed uit. Eén ding dat me opviel, is dat je linker standaard spiegelbevestiging nog steeds omhoog wijst. Als je die beugel omdraait zodat hij ondersteboven staat, is hij minder opvallend. Slechts een suggestie. Neem het of laat het.CW spatbord eliminator geschilderd en geïnstalleerd. Het verbaasde me hoeveel het standaard spatbord woog.
![]()
Bedankt! Ik had nooit gedacht dat het stuk omgedraaid kon worden. Ziet er nu veel beter uitZiet er goed uit. Eén ding dat me opviel, is dat je linker spiegelbevestiging nog steeds omhoog wijst. Als je die beugel omdraait zodat hij ondersteboven staat, is hij minder opvallend. Slechts een suggestie. Neem het of laat het.
Natuurlijk. Sorry, die van de tank zijn een beetje wazig, klein verschil maar ik vind het leuk. Heb ook gouden bouten gezien die er geweldig uitzien met een zwart/goud kleurenschema, maar de bouten eindigen meestal in een andere 'gouden' kleur (oranje'achtig goud), dus ik wilde het risico niet nemen.Interessant, ik denk niet dat ik zwarte tankbouten of een zwarte koppelingsafsteller heb gezien. Heb je foto's alsjeblieft??
NJCustom op deze site - ze zijn 100% koolstofvezel voor bescherming en looks. CRG Arrow Bar end spiegels. Ik heb een dreiging van mijn installatie ervan. Ze bewegen 4 of 5 posities op en neer.@Tronix: Ziek uitziende fiets! Geweldige beslissing om die nutteloze brokken eruit te halen. Fiets ziet er veel schoner uit zonder hen (het eerste wat ik op mijn fiets deed, lol). Ik hou ook van de velgstrepen. Gewoon een simpele touch maar maakt de look mooi af. Twee vragen voor je als je het niet erg vindt: 1. Zijn dat tanksliders of alleen voor de looks. Als dat sliders zijn - welk merk? 2. Welk merk zijn je barendspiegels? Kunnen ze on the fly worden omgedraaid?
Je hebt een dealer in Tulsa, maar Eldorado heeft een betere reputatie dan Roadhouse MotorsportsIk hoor je Orangeman, dit heeft mijn vertrouwen een beetje geschokt. De dichtstbijzijnde dealer is in Kansas City, ik denk misschien een uur extra rijden, en ik heb niets goeds over hen gehoord (Engle). Donnelson in St. Louis heeft ook geen goede reputatie. De ellende van het bezitten van een Eurobike in BFE, lol.
De motorfiets stond 's nachts op de Tender Jr. en ik kreeg geen foutmelding van de aFlasher op mijn rit van 8 mijl naar mijn werk, dus hopelijk is het nu opgelost. De aFlasher is bedoeld om de waarschuwing te laten knipperen als de spanning onder de 13,1 volt daalt.
Na een maand op de SVS van mijn vrouw te hebben gereden, was het fijn om weer op de Striple te stappen - absoluut geen vergelijking, de Striple overtreft de SVS gewoon.
Zijn je tank pasties de grote of kleine?NJCustom op deze site - ze zijn 100% koolstofvezel voor bescherming en looks.
Ik weet dat dit een beetje absurd is, maar elke keer als iemand PlastiDip noemt, denk ik aan "de dip" uit Wie heeft Roger Rabbit vermoord?Plastidip'd stripe
Interessant, mijn zwarte hendels houden zich redelijk goed.mijn the2wheels hendels vervagen snel. Net als iedereen zegt, verliezen ze snel kleur. Dat is wat 35 dollar je geeft![]()