Triumph 675 Forums banner
1,941 - 1,960 of 6,686 Posts
Discussion starter · #1,941 ·
De passagiersvoetsteunen verwijderd... eindelijk weet ik het.

Attachments

Ik ben het ermee eens, het ziet er geweldig uit, Tronix. Ik vind de combinatie van carbon en slangenleer op de tank zonder de middenstrip mooi.

Ik heb vandaag met mijn motorfiets gereden en ben erg enthousiast over de Daytona-voetsteunen. Ik voelde me daardoor meer één met de motorfiets.

Klaar voor mijn eerste rit met de TechSpecs.....Tronix, dat ziet er geweldig uit zonder de passagiersvoetsteunen. Ik twijfel steeds of ik ze moet verwijderen... Ik heb nog steeds de originele uitlaten en ben niet van plan ze te vervangen, en ik blijf denken dat de voetsteunen net dat beetje extra bescherming zouden bieden in geval van een val. Totdat ik wat crash-/valbescherming heb... Ik weet het niet, wat denk je?

CW spatbord eliminator geschilderd en geïnstalleerd. Het verbaasde me hoeveel het standaard spatbord woog.
Image
Ziet er goed uit. Eén ding dat me opviel, is dat je linker standaard spiegelbevestiging nog steeds omhoog wijst. Als je die beugel omdraait zodat hij ondersteboven staat, is hij minder opvallend. Slechts een suggestie. Neem het of laat het.

Ziet er goed uit. Eén ding dat me opviel, is dat je linker spiegelbevestiging nog steeds omhoog wijst. Als je die beugel omdraait zodat hij ondersteboven staat, is hij minder opvallend. Slechts een suggestie. Neem het of laat het.
Bedankt! Ik had nooit gedacht dat het stuk omgedraaid kon worden. Ziet er nu veel beter uit

@Tronix: Zieke fiets! Geweldige beslissing om die nutteloze brokken eruit te halen. Fiets ziet er veel schoner uit zonder (het eerste wat ik op mijn fiets deed, lol). Ik ben ook fan van de velgstrepen. Gewoon een simpele touch maar maakt de look mooi af. Twee vragen voor je als je het niet erg vindt: 1. Zijn dat tank sliders of alleen voor de looks. Als dat sliders zijn - welk merk? 2. Welk merk zijn je stuureindspiegels? Kunnen ze on the fly worden omgeklapt?

Interessant, ik denk niet dat ik zwarte tankbouten of een zwarte koppelingsafsteller heb gezien. Heb je foto's alsjeblieft??
Natuurlijk. Sorry, die van de tank zijn een beetje wazig, klein verschil maar ik vind het leuk. Heb ook gouden bouten gezien die er geweldig uitzien met een zwart/goud kleurenschema, maar de bouten eindigen meestal in een andere 'gouden' kleur (oranje'achtig goud), dus ik wilde het risico niet nemen.
Image
Image

Discussion starter · #1,952 ·
@Tronix: Ziek uitziende fiets! Geweldige beslissing om die nutteloze brokken eruit te halen. Fiets ziet er veel schoner uit zonder hen (het eerste wat ik op mijn fiets deed, lol). Ik hou ook van de velgstrepen. Gewoon een simpele touch maar maakt de look mooi af. Twee vragen voor je als je het niet erg vindt: 1. Zijn dat tanksliders of alleen voor de looks. Als dat sliders zijn - welk merk? 2. Welk merk zijn je barendspiegels? Kunnen ze on the fly worden omgedraaid?
NJCustom op deze site - ze zijn 100% koolstofvezel voor bescherming en looks. CRG Arrow Bar end spiegels. Ik heb een dreiging van mijn installatie ervan. Ze bewegen 4 of 5 posities op en neer.

Ik hoor je Orangeman, dit heeft mijn vertrouwen een beetje geschokt. De dichtstbijzijnde dealer is in Kansas City, ik denk misschien een uur extra rijden, en ik heb niets goeds over hen gehoord (Engle). Donnelson in St. Louis heeft ook geen goede reputatie. De ellende van het bezitten van een Eurobike in BFE, lol.

De motorfiets stond 's nachts op de Tender Jr. en ik kreeg geen foutmelding van de aFlasher op mijn rit van 8 mijl naar mijn werk, dus hopelijk is het nu opgelost. De aFlasher is bedoeld om de waarschuwing te laten knipperen als de spanning onder de 13,1 volt daalt.

Na een maand op de SVS van mijn vrouw te hebben gereden, was het fijn om weer op de Striple te stappen - absoluut geen vergelijking, de Striple overtreft de SVS gewoon.
Je hebt een dealer in Tulsa, maar Eldorado heeft een betere reputatie dan Roadhouse Motorsports

Ik heb een korte rit gemaakt en ben in een buurstaat beland. De retourrit was vandaag ongeveer 280 mijl. Ik denk dat ik gewoon ben kwijtgeraakt hoe ver zuidelijk ik was gegaan. Streep nog een staat af op de plaatsen waar de fiets is geweest.

Attachments

1,941 - 1,960 of 6,686 Posts