Triumph 675 Forums banner
41 - 60 of 67 Posts
Zijn de klepspecificaties voor de Street Triple R en de Daytona hetzelfde?

De handleiding die ik heb gevonden is voor de Daytona en ik vroeg me af of de klepspecificaties van een 2011 STR hetzelfde zijn:

Inlaat: 0,10-0,20 mm
Uitlaat: 0,275-0,325 mm

Hallo mensen. Dat is een geweldige lijst. Ik vroeg me af of iemand de lengte van de bouten wist waarmee de achterste knipperlicht-/nummerplaatassemblage op de uitlaatbeugel wordt geschroefd? Ik heb mijn originele uitlaat verwijderd, maar moet hem nu weer terugplaatsen en ik weet niet waar al mijn originele bouten zijn gebleven.
Ik heb wat gegoogeld, maar alle info gaat over het verwijderen van de originele uitlaat, niet over het terugplaatsen ervan.

ik heb een 08-model.

+1

LoL, you're welcome :superman:
Bedankt NN675 voor je harde werk! Zeer gewaardeerd.

Klaar om me te verdiepen in mijn 4 maanden oude (voor mij) 2008!

Proost,

De specificaties voor het aanhaalmoment van de motor voor het frame zeggen dat je in het servicehandboek moet kijken. Ik installeer frame sliders, maar ik heb geen servicehandboek. Waar moet ik de bouten op vastdraaien?

Het lijkt erop dat de bouten van de motorsteun die de frame sliders gebruiken 48 Nm zijn.

Ik was verrast door de bandenspanningen die in mijn handleiding stonden (36 voor, 42 achter), dus ik e-mailde Pirelli, aangezien zij de originele banden op mijn motor zijn, over de bandenspanning en ze stuurden dit terug. Dacht dat het misschien nuttig zou zijn.

Hallo

Let op: men moet banden altijd oppompen tot de juiste bandenspanning zoals aangegeven in de handleiding. Pirelli heeft echter geconstateerd dat de hieronder of in onze brochure vermelde luchtdruk suggesties de kilometerstand en de klanttevredenheid zullen verbeteren. Controleer regelmatig de koude bandenspanning. De juiste bandenspanning is cruciaal voor een veilige handling. Te hoge spanning kan het rijcomfort verminderen en het contactvlak tussen de band en het wegdek verkleinen. Onvoldoende luchtdruk resulteert in slechte handling en veroorzaakt een neiging voor de motorfiets om te "zwerven". Bovendien veroorzaakt onjuiste en onvoldoende bandenspanning versnelde slijtage van de banden, een hoger brandstofverbruik, minder controle en de mogelijkheden voor bandenpech als gevolg van een overbelaste/onderopgeblazen bedrijfssituatie.

AANBEVOLEN MOTORBANDENSPANNINGEN OP BASIS VAN BELASTING
Voorbanden voor Sport- of Sport Touring-banden
Solo: 32-34
2 personen: 34-36
Rijden met 2 personen met bagage: 36-42

Achterbanden voor Sport- of Sport Touring-banden
Solo: 36-38
2 personen: 38-40
Rijden met 2 personen met bagage: 40-42

We raden altijd aan dat het rijden met hogere spanningen (tot het maximum zoals vermeld op de zijwand) de levensduur van de band zal verlengen zonder nadelige effecten. Bedankt voor de vraag en een fijne dag.

NA Pirelli Moto Consumer Affairs
800 747-3554
www.us.pirellimoto.com

Ik wil gewoon zeggen dat ik van je hou hiervoor, Doublen!

Ik heb net in het servicehandboek voor de Daytona (VIN>381272) gekeken.
Koppel van de bouten voor de montage van de remklauw...

Hier staat: 'Voorremklauw aan vork (Daytona vanaf VIN 381272, 675R en Street Triple R) -- 55'

Maar in het handboek staat:

Daytona 675 vanaf VIN 381275
'Plaats de remklauw over de schijf en draai de remklauwbouten vast tot 35 Nm.'

Ben ik nou gewoon blind of kloppen de twee dingen niet? Ik weet ook niet waarmee ik de bouten moet vastdraaien?

Ik heb net in het servicehandboek voor de Daytona (VIN>381272) gekeken.

Koppel van de bouten van de remklauwbevestiging...

Hier staat: 'Voorremklauw aan vork (Daytona vanaf VIN 381272, 675R en Street Triple R)--55'

Maar in het handboek staat:

Daytona 675 vanaf VIN 381275
'Plaats de remklauw over de schijf en draai de remklauwbouten vast op 35 Nm.'

Ben ik nou gewoon blind of botsen die twee, ik weet ook niet waar ik de bouten op moet vastdraaien?

Het is 35 Nm

41 - 60 of 67 Posts