Triumph 675 Forums banner
301 - 320 of 329 Posts

· Registered
16 Posts
Proficiat en veel plezier ermee.:cool2:
Weet er iemand of het achterste afdekkapje van de TOR demper uit inox gemaakt is?
Als dat zo is dan zou ik dat wel kunnen gebruiken.
Sommigen vervangen het originele door één uit carbon,dus moest iemand er zo één op overschot hebben hoor ik dat graag.
Dat van de originele demper is van plastic,daar kan ik niets mee doen.

· Registered
267 Posts
Discussion Starter · #302 ·
Hele dikke proficiat Oli :cool2:
Bij mij komt er waarschijnlijk ooit ook nog wel een Street maar dan ter vervanging van het sveetje.
@lucasfalt: nope, kan ik je niet mee verder helpen.

· Registered
140 Posts
Yep, maar wel met de hardcore naakte versie. :laugh:

Om op uw getwijfel terug te komen: ik heb absoluut geen spijt dat het geen speed is, ik heb ook met de speed gereden, en dan is de street toch een stuk meer 'my cup of tea'. De speed voelt voor mij net iets te zwaar aan.

Attachments

· Registered
184 Posts
Very nice! En nen R dan nog :)! Heb er ook al eens mee gereden en is echt wel een vree goe motoke!

Dit weekend (14 en 15 maart) is er ook Opendeur bij Wim Motors in aalter!
De vorige keer was "delijn" daar ook. ZEKER de moeite om af te komen!

Buiten de super sfeer en al de promo's zoals elke keer, is de testbank ook heel het weekend open voor een prikje :cool: én we hebben ook een sportief-toeristische rit georganiseerd om onze deelname aan de no budget-cup wat te "sponsoren"!
Iedereen die kan, zeker afkomen dus :grin:!

Grts
Oli

ps: je mag het wat rondvertellen ook ;-)

· Registered
13 Posts
Yep, maar wel met de hardcore naakte versie. :laugh:

Om op uw getwijfel terug te komen: ik heb absoluut geen spijt dat het geen speed is, ik heb ook met de speed gereden, en dan is de street toch een stuk meer 'my cup of tea'. De speed voelt voor mij net iets te zwaar aan.
Aha, de Temse brug, ik woon daar niet ver van.

Morgen een testritje maken met de Street R, bij B&M in Temse. Ben is benieuwd wat dat gaat geven:smile:

· Registered
13 Posts
:thumbup::thumbup:Ik denk niet dat je het uzelf gaat beklagen, tenzij je veel ritjes gaat doen op slechte wegen achter een halve stal BMW GS'sen... :grin:

Grijs of Oranje ?
Grijs:coolgleamA:

Heb er direct een visor, hugger, R&G valblokken en paddock stand bobbins laten opzetten. Vond ik het minimum, in de toekomst zal de rest van de catalogus nog wel aan bod komen:whistle:

Net nog een mail gekregen van RAT, blijkbaar heb ik al een VIN-nummer:blind:

· Registered
17 Posts
Hier nog een Belg met een nieuwe daytona 675 onder zijn kont :thumbsup:
Ik kom van een soes SV650 en droomde al jaren van de 675, toen ik er eentje vond met 1400km op de teller en 5 maand oud was de keuze snel gemaakt.

· Registered
568 Posts
Ca fait plaisir de voir du flamand, C'est rare.
Dommage qu'il n'y ait très peu de romanche en Suisse (Mélange entre Francais-allemand-Italien)

Allé bonne soirée

· Registered
184 Posts
Moest er iemand geintereseerd zijn: ik heb hier nog een gel-zadel liggen voor de daytona.
Die zit ten eerste 20 keer beter dan het gewone en is veel schoner afgewerkt ook.

Is in nieuwstaat en mag weg voor +-60 euro (koste 129euri nieuw).

· Registered
119 Posts
Welgekomen alle nieuwe 675 rijders in ons landje. Dit jaar niet zo goed gestart, zware schuiver en nadien nog aangereden door camionette toen ik stilstond. Ook twee alternatoren verbrand en één regelaar. De kaap van de 60.000 is ondertussen ook afgerond. Wim motors heb ik dus ook moeten laten wat het was. Maar ... we will come back.

Grtz van de zee hier.

301 - 320 of 329 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.