Anyone else from Belgium? - Page 2 - Triumph675.Net Forums
Continental Europe, Middle East and Africa CEMEA Regional forum; rides, get togethers, events.

Reply

Thread Tools Display Modes
post #11 of 329 Old 08-09-06, 07:54
pieterevers
Junior Member

Alpentrip !!

Wegens druk familie en de rest leven komt zo een mototrip er maar niet van wel naar de champagne streek geweest twee jaar geleden, voor de rest alleen croix of folembray en af en toe naar het werk in brussel

Probeert voor folembray dit jaar !! gewoon fun 40 euros voor 6 keer 20 minuten !

P

Moto Guzzi T3 sold
BMW R90 S Caferacer sold
Moto Guzzi T3 California sold
Moto Martin Honda CB750 sold
Moto Guzzi Le Mans II sold
Ducati 888 Sold
Kawasaki KDX250
Triumph 675 2006 Graphite
pieterevers is offline  
Sponsored Links
Advertisement

post #12 of 329 Old 08-09-06, 18:52
TripleVenom

@Guy,

Welke probleempjes met het lampje had je? Ik vermoed het engine management light. Ik heb momenteel ook wat problemen daarmee wegens de exup klep. Hoe is het bij jou verholpen?

S.
TripleVenom is offline  
post #13 of 329 Old 09-08-06, 06:32
delijn675

Hey collega's !!!

Motormanagement lampje speelt nog steeds parten, gaat met intervallen van een paar honderd kilometer branden. Dealer heeft al verscheidene pogingen gedaan om beter af te regelen, ook de servomotor van de klep is reeds vervangen.

Geen zin in ritje dit weekend in Oostende, mosseltreffen. Heb ondertussen ook contact met Mechelaar met rode Daytona die komt ook.

groetjes van het zeitje :lol: :lol: :lol:
delijn675 is offline  

post #14 of 329 Old 09-11-06, 10:23 Thread Starter
Isabella
Member
Threadstarter Threadstarter

Amai, dat jij daar nog zo kalm bij kan blijven - ik kreeg het er alvast vreselijk van op mijn systeem als dat idiote lampje aanging & ben blij dat het nu uit blijft. Hopelijk krijgen ze dat toch gefixt.

Heb dit te laat gelezen - weekend zat eigenlijk al behoorlijk vol, zaterdag naar Francorchamps gereden omdat er 2 vrienden mee reden tijdens de bmw day's - ja, ik weet het maar er moet een beetje vanalles zijn zekers?
En dan zondag onze ardennen nog eens bezocht, was te mooi weer om thuis te blijven, ijsje gaan eten in Modave, ieder excuus is goed om met de daytona op stap te gaan.

The integral of all the nice moments, makes a wonderful life.
I'll find as many of these moments as possible.
http://www.2fast4u.be
Isabella is offline  
post #15 of 329 Old 09-11-06, 12:41
chielmi
Member

chielmi's Avatar

Ik zit morgen een dag in Mechelen, geldt dat ook? :lol:

Ik had ook gezeur met het lampje. Lag bij mij ook aan de EXUP-klep. Na veel gezoek bleek dat de kabeltjes niet juist stonden afgesteld. Ik heb vrijwel de hele vakantie (5000 km) met het lampje aan gereden. Als het dan opeens uit is ga je het bijna missen ;)
chielmi is offline  
post #16 of 329 Old 09-25-06, 04:58 Thread Starter
Isabella
Member

Lol - dat geldt zeer zeker - alles telt, zolang we maar op de D zitten

Mijn vrienden heben zich in ieder geval verkneukeld om "mijn lampje" - kwas toch wel content dat het uit bleef. Nu merk ik wel dat de 675 bij momenten precies naar nieuw ruikt, zo een plastiekerige geur - ik ben er al eens helemaal over gegaan en zie toch niets specials - het zal wel het gedacht zijn - binnenkort moet ze toch weer binnen voor een onderhoud, kunnen ze het daar nog eens nakijken.

Isabella is offline  
post #17 of 329 Old 09-25-06, 13:09
chielmi
Member

chielmi's Avatar

Ja, mijn vrienden hadden ook al de grootste lol om het eerste "defect" aan de Triumph. Uiteindelijk kratje bier mee verloren, omdat ik had gewed dat de 675 geen pech zou krijgen. Later tijdens de vakantie ook nog eens een lekke band :cry:

Mijn 675 rook ook erg vreemd. Gewoon een vreemde geur na het rijden. Rook niet naar smeltend plastick ofzo, maar rook zeker niet al te proper (dit is een Belgisch topic, dus ik gebruik het woord "fris" niet ) :lol:. Alsof er iets erg warm werd...

Nu na 14.000 km is dit veel minder. Je ruikt de motor nauwelijks meer.
chielmi is offline  
post #18 of 329 Old 09-26-06, 03:33
pieterevers
Junior Member

er is en drukslangetje dat van het drukdoosje onder het scherm komt (voor het benzinetankleeglampje) dit slangetje loopt naar de linkerkant van de fiets naar de benzinepomp ofzo.

dit slangetje was te lang en tegen de uitlaat gekomen en was overgesmolten dealer had dit gemerkt en slangetje gewoon afgesneden !

dan heb ik de fiets gekocht en even alles nagekeken en gemerkt

heb verbrand stuk afgesneden en gewoon terug op de benzinepomp geschoven.

dus check of er loshangende draden of slangetjes in de buurt van de uitlaten hangen en die dan wegbinden met strapje ?

cheers

vandaag weer van boutersem tot diegem met de 675 !!

Moto Guzzi T3 sold
BMW R90 S Caferacer sold
Moto Guzzi T3 California sold
Moto Martin Honda CB750 sold
Moto Guzzi Le Mans II sold
Ducati 888 Sold
Kawasaki KDX250
Triumph 675 2006 Graphite
pieterevers is offline  
post #19 of 329 Old 09-26-06, 04:27 Thread Starter
Isabella
Member

Bedankt voor de tips, ik moet er toch precies nog eens over gaan en dan speciaal alles dat kortbij de uitlaat zit/hangt eens tegoei bekijken.
Hoewel, afgelopen zondag rit van 300km in de ardennen gedaan en toch niets "anders" meer geroken - mss is al wat kon verbranden al gesmolten :shock: er zijn toch geen lampjes meer die beginnen branden en alles werkt nog

Mij hebben ze afgeraden om de 675 te kopen want "dat is een nieuw model en die hebben het 1e jaar altijd kinderziektes" Buiten dat debiele lampje valt dat eigenlijk allemaal goed mee vind ik - effie hout vast houden - ik heb er wel niet om gewed, maar een kratje bier lijkt me geen geweldig groot verlies als je het mee mag helpen opdrinken natuurlijk! en een platte band kan iedereen overkomen he - dat telt niet.

Aan 14000km zit ik toch nog niet, er staan er nu iets van een 10400 op de teller, deze zondag de rit van optiek mertens in leuven en dan donderdag binnen voor onderhoud want vrijdag gaan we richting eifel - als het weer wat mee wil tenminste

Isabella is offline  
post #20 of 329 Old 09-26-06, 04:49
delijn675

Hey iedereen,

Heb al enkele malen gereageerd op de topic, maar komen er blijkbaar niet meer op. Mijn D is niet meer scorched yellow maar scratched yellow. Dit weekend schuiver gemaakt door lek in waterleiding met gevolg dat m'n achterband onder de antivries zat. :cry: :cry:

Gellukig op lage toelaatbare snelheid heb zelf niets buiten de nodige stijfheid hť.

Grtz

Guy
delijn675 is offline  
Sponsored Links
Advertisement

Reply

Bookmarks

Quick Reply

Register Now

In order to be able to post messages on the Triumph675.Net Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:

Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode

Forum Jump

Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies